Oglasi

субота, 8. јун 2013.

Danijel masirao Jovanu

Danijel je masirao Jovanu, a društvo im je pravio Era.



Danijel Alibabić, Jovana Nikolić,  Era



Danijel Alibabić masirao je Jovanu Nikolić, koja se polugola opustila na krevetu. Dok ju je masirao pridružio im se Era Ojdanić. "Ja ću da glednam Jovanina gola leđa, gledaću gola leđa u Budvi 300 devojaka", prokomentarisao je Era odmah. "To što si gledao gledaćeš samo na Jutjubu. Bolje bi ti bilo da se ponašaš lijepo", odgovorio mu je Danijel. "To ti je što radiš ovde to nikada nisi radio. Ti si muka, bijeda. Radiš u Lisoviću to što nikada nisi sanjao", odgovorio mu je Era. "Moj Ero, ništa ti ne znaš", Crnogorac je hteo da završi priču. "Ma glupi smo mi seljaci, ne znamo ništa. Nijedan seljak ne masira kao ti", nastavio je Era. "Ja ne mislim da seljaci nisu glupi", odmah mu je odgovorio pevač. "Je l' si jeo neku govedinu pa si tako pametan? "Nisam ja rekao da si pametan. Ali hvali ti što tako misliš", odgovorio mu je kroz osmeh Crnogorac. "Izem ti tvoju lepotu. Slušaj papane, kad seljak izmasira, tu trava ne niče. Mi smo seljacu glupi i naivni", nije mogao da se zaustavi Era. Sve vreme dok su se njih dvojica prepucavali, Jovana je uživala.    




Sve najnovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара: