Oglasi

субота, 22. јун 2013.

Jovana ispričala zašto je bila u bolnici

Sve oči bile su usmerene na nju a sada se i sama oglasila.

Slika


Nije tajna da su Danijel Alibabić i Jovana Nikolić imali seks pred kamerama. Pre par dana pevač i manekenka su pričali o svemu a ona je otkrila da je zabrinuta jer misli da je trudna. Vrlo brzo nakon toga odveli su je kod lekara a njena slika iz bolničke postelje uzburkala je javnost. Iako je bilo reči da će napustiti rijaliti, Jovana se vratila a onda i otkrila šta joj se dogodilo: - Samo bih htela da uputim sve ukućane i gledaoce koji su brinuli o meni, šta se dešava sa mojim zdravstvenim stanjem a to je da smo Danijel i ja pre tri noći mislili da sam trudna. Na našu žalost nisam, zato što bih tu trudnoću dostojanstveno iznela sa pravom osobom, mojim čovekom koga ću da pratim do kraja života, budućim suprugom i da ovim putem iznesem svoju žal, i Danijelovu naravno, imam probleme sa jajnicima. Na poštedi sam i mirovanju jer imam jaku upalu u levom predelu stomaka, levom jajniku, eto to sam želela da kažem. 


Sve najnovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара: