Oglasi

недеља, 23. јун 2013.

Pomirile se Vesna Rivas i Mira Škorić

Da me je Rivasova napala, sigurno bih se branila, poštujem je kao borca i samohranu majku, a što se mene tiče, ja sam njoj svakako sve zaboravila”, kaže folk zvezda.

Slika


Žurku za pamćenje održanu u petak uveče na Farmi obeležila su dva dodađaja - prosidba Jovane Nikolić od strane Danijela Alibabića, ali i prvi susret aktuelne farmerke Vesne Rivas i zvezde večeri Mire Škorić. I mada su mnogi očekivali da će sevnuti varnice između dve pevačice koje su zaratile pre 15 godina i o čijem su sukobu mediji mesecima brujali, to se nije dogodilo jer je Vesna prišla i poljubila Miru. "Kada sam stigla na imanje u Lisović, nisam razmišljala kakva će Vesnina reakcija biti, ali previše je vremena prošlo, tako da sam pretpostavila da neće biti nikakve zle krvi. Mislim da se Vesna sa mnom od srca pozdravila, a ja sam posle čak po njenoj želji otpevala pesmu “Strah od ljubavi” i tada pomenula naš davnašnji sukob, na šta se Vesna samo nasmejala", kaže Škorićeva, koja je, kako se pričalo, sa Rivasovom imala i fizički sukob, i dodaje da joj ni ovoga puta, da je došlo do sevanja varnica, ona ne bi ostala dužna. "Da me je Rivasova napala, sigurno bih se branila, jer je poznato da nikome ne ćutim i ne ostajem dužna, ali ne vidim razlog za tako nešto. Uprkos svemu, Vesnu poštujem kao borca i samohranu majku, a što se mene tiče, ja sam njoj svakako sve oprostila i zaboravila" - rekla je pevačica koja je na farmi otpevala i nekoliko svojih novih hitova, poput “Medaljon”, “Da mi je koja manje”, “Dno u mojoj čaši”, na koje su farmeri, iako su ih prvi put čuli, reagovali odlično. Iako je posle učešća u VIP Veliki bratu u više navrata istakla kako ne bi učestvovala ni u jednom rijalitiju, pevačica je, po svemu sudeći, promenila mišljenje, i to kada je ugledala imanje u Lisoviću. "Fascinirana sam izgledom farme, jer je imanje ogromno i mnogo bolje izgleda uživo nego na televiziji. Nakon što sam videla sve ovo uživo, ukoliko bih dobila poziv, ušla bih u rijaliti šou. Volim izazove, volim životinje, jedino što ne znam je da muzem, ali bih i to naučila Mira je iskoristila priliku i da se osvrne na ponašanje farmera. "Mislim da oni koji najmanje rade uvek bolje prođu. Žao mi je Mikija Mećave, koji je veliki radnik, ali je ispao jer nije upadao u oči svađama. Ima tu još vrednih ljudi, poput Goce i Ere, a najveći neradnik je Ekrem", rekla je.


Sve najnovije vesti na sajtu Farma Srbija

Нема коментара: