Oglasi

среда, 12. јун 2013.

Stanija: Danijele ti si gej

"Imam informaciju iz spoljnog sveta da se šuška da tvoja i Jovanina veza nije iskrena i da ti je Jovana paravan. Poštujem svačije opredeljenje i seksualnost. Ako si gej, budi gej. Ako je neko gej i koristi žensko za paravan, to je za mene zlo", rekla je starleta pevaču.
Slika

Stanija Dobrojević imala je žučnu raspravu sa Danijelom Alibabićem. Starleta je pokrenula priču o emotivnoj vezi pevača i manekenke Jovane na “Farmi”, za koju sumnja da je iskrena. - Imam informaciju iz spoljnog sveta da se možda piše i šuška da tvoja i Jovanina veza nije iskrena i da ti je Jovana paravan… Poštujem gej populaciju, imam jako puno prijatelja koji su gej. Poštujem svačije opredeljenje, seksualnost. Respekt za to. Ako si gej, budi gej. Ako je neko gej i koristi žensko za paravan, to je za mene zlo – rekla je Stanija Danijelu, i nastavila: - Ja tebe puno volim. Mislim da si iskren, da si dobar dečko, realno rasuđuješ, prijatelj si mi ovde i što se mene tiče sumnje nema. Kada bi se dokazalo napolju suprotno, ja bih se mnogo razočarala. To je sve što sam imala da kažem – rekla je starleta pevaču.


Sve najnovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара: