Oglasi

среда, 12. јун 2013.

Filip Staniji govori kako da se ponaša

Maneken suflira devojci kako treba da se ponaša.  


Slika
 

 Filip i Stanija su se, kako smo na to već navikli, izolovali i razgovarali o njihovom odnosu. Maneken je zamerio starleti da greši u svom stavu i da se udaljava od njega. - Znaš šta, ja nekad savršeno vidim stvari koje se ovde dešavaju i provalim ljude i sve to...meni je strašno da ja kažem istinu za stolom, da stvaram od ljudi neprijatelje - rekla je Dobrojevićeva. - Tu si ti pogrešila, jel znaš? Nisi ni svesna šta si uradila i dalje. Znaš kako je to ispalo...ti si imala svoj stav sa distance, a onda si počela svima da se približavaš, a od mene da se udaljavaš. Ispade da si ti sa svima dobra, a ja loš - zaključio je Panajotović. - Jel si ti normalan dečko? Aj sad ti meni reci jesi li ti normalan? Jesi ti nekad osetio da se ja udaljavam od tebe? Pa nisi... - Stanija se nije složila sa Filipovom konstatacijom. On joj je rekao da joj je bolje da ima svoj stav, kao što je i pre imala, da kaže svima šta misli, da se ne plaši, jer zbog toga što ćuti ispada dvolična.    



Sve najnovije vesti na sajtu Farma Srbija

Нема коментара: