Oglasi

петак, 7. јун 2013.

Krevet Saške Karan

Era je, nakon što ga je Saška optužila da baca maramice na njen krevet, pozvao sve farmere da vide šta se nalazi ispod njenog kreveta. A imali su šta i da vidi.  


Slika


Eru je žestoko uvredila Saška Karan koja ga je optužila da baca maramice na njen krevet. Naime, Saška je pokupila sve maramice, donela ih Eri i pred svima ga optužila da je ih je on ostavio za sobom. "Era svaki dan baca vlažne maramice na moj krevet, ja sam ga opominjala, ali nije vredelo i danas sam poludela", rekla je Saška. Eru je to, kako kaže, do bola povredila što je pokupila maramice đubravnikom i nosila ih kroz dnevnu sobu. "Strašno sam ljut, možda je to Aki ostavio ili Filip, pa nisam ja jedini", rekao je Era a onda pozvao sve farmere da vide šta se nalazi ispod Saškinog kreveta. A imali su šta i da vidi. Pevačica je optužila Ojdanića za taj nered, a on je uzeo svoju posteljinu i premestio je.    



Sve najnovije vesti na sajtu Farma Srbija

Нема коментара: