Oglasi

недеља, 2. јун 2013.

Ekrem molio za hleb

Neću ja to da izvedem! Zadrugo, ne treba mi brašno i ne treba mi hrana! Ja neću da učestvujem.


Slika


Izvini, zvezda ne može da ulazi u tu igru, izvini molim te. Ja sam zvezda i ja ne mogu. Mene ceo svet gleda i ja ne mogu - predomislio se Jevrić, koji je samo deset minuta pre toga molio zadrugu da mu da hleb. Ekrem Jevrić baš izigrava zvezdu na “Farmi“! Prvo se žalio farmerima da ne može da živi na imanju bez hleba i da će izaći ako ne dobiju brašno, a kada su se ukućani složili i tražili od zadruge brašno, Ekrem je odbio da učestvuje u zadatku koji su im nadređeni zadali kako bi osvojili hleb. Naime, Ekrem se redovno žali da mu uslovi na imanju ne odgovaraju, a ovaj put mu je falio hleb. - Ja ne mogu bez hleba, imam onu paštetu, al’ ona je uljava, pa mi treba hleb da umačem. Ništa ne mogu da jedem ako nema hleba – kukao je farmer na sav glas. Onda su se svi farmeri složili kako im fali hleb, a zadruga je uslišila njihovu želju da ga dobiju, samo ako obave lagan zadatak. Naime, trebalo je da zadruga izabere parove koji će naredna 24 časa biti vezani. Kada istekne zadato vreme, svi bi dobili brašno. Prisutni su podigli ruke u znak odobravanja, jer su se svi složili, a jedini koji nije pristao, bio je upravo Ekrem, koji je i pokrenuo priču! Farmeri su ostali šokirani. - Neću ja to da izvedem! Zadrugo, ne treba mi brašno i ne treba mi hrana! Ja neću da učestvujem. Izvini, zvezda ne može da ulazi u tu igru, izvini molim te. Ja sam zvezda i ja ne mogu. Mene ceo svet gleda i ja ne mogu - predomislio se Jevrić.    



Sve najnovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара: