Oglasi

субота, 8. јун 2013.

Jovana o dogovoru na Farmi 4

Neću da plačem, ali sam povređena jer pričaju neistinu. Znam da je pre Farme postojao dogovor da Ša smuva mene, Filip Staniju, Aki Seksi Sandru ili možda mali Fićko, nisam sigurna, rekla je Nikolićeva.  


Pošto su završili igru "Istina i izazov" Jovana i Tarot su razgovarali, jer je ona bila pomalo iznervirana. Smatra da se u igri priča neistina, a ne istina. "Neću da plačem, ali sam povređena jer pričaju neistinu. Znam da je pre Farme postojao dogovor da Ša smuva mene, Filip Staniju, Aki Seksi Sandru ili možda mali Fićko, nisam sigurna", rekla je Nikolićeva. Dodala je da je to bio dogovor između muškaraca, a da žene za taj dogovor nisu znale. "Ja se stvarno zahvaljujem Bogu što je sve ispalo kako je ispalo, jer to je realno", dodala je Jovana.    




Sve najnovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара: