Oglasi

петак, 7. јун 2013.

Goca Bjelica šeta piletinu

Mi kada smo se upoznali, njega nije zanimalo koliko imam godina i sve dok nam je lepo i uživamo, godine nisu bitne, zaista, rekla je Goca Bjelica.  


Slika


Mlađe je slađe” ili „Piletina se lepi za prste”, ovako bi mogla da se opiše trenutna emotivna situacija Gordane Bjelice (53), koja pored sebe ima partnera osamnaest godina mlađeg. Naime, poznata glumica je u ljubavnoj vezi više od godinu dana. Ona je srećna i zadovoljna što posle duže vremena pored sebe ima pravog muškarca. "Odmah na početku razgovora da kažem, ne udajem se! Da, jesam zaljubljena, i to više od godinu dana. Imam pored sebe čoveka koji je osamnaest godina mlađi od mene, ali se ta razlika uopšte ne primećuje, jer je on zrela osoba, mlad je, ali veoma zreo. Mi kada smo se upoznali, njega nije zanimalo koliko imam godina i sve dok nam je lepo i uživamo, godine nisu bitne, zaista", pričala nam je raspoložena i zaljubljena Goca, koja ipak ne želi da narušava njegovu privatnost. "On mene podržava u ovom poslu, ali on se bavi elektronikom, ima svoju firmu i njega mediji i eksponiranje ne zanimaju. On voli svoj mir, a sa druge strane podržava moje eksponiranje i ja poštujem što ne želi da se eksponira. Da se razumemo, mi se ne krijemo, ali i ne želimo da bodemo oči", rekla je glumica, a na pitanje kako je partner reagovao na njeno učešće u „Farmi”, prokomentarisala je da nije on sve ni gledao. "Kao što sam rekla, on me podržava, ali da vam kažem da on nije sve ni gledao. Pa, on ni baraž nije gledao, čekao je da mu javim ishod. On je stidljiv i povučen, ali kad je gusto on je nemiran, mada mi stvarno nije ništa zamerio. Mi odlično funkcionišemo", kaže ona.    



Sve najnovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара: