Oglasi

петак, 21. јун 2013.

Stanija napala Filipa zbog kafe

Stanija i Filip su se posvađali zbog jutarnje kafe i zato što je maneken pustio starletu da je čeka na suncu.

Slika


Filip i Stanija, koje su ovonedeljne sluge, ne prestaju da se prepiru i svađaju, dok starleta svako jutro i oplače. Jutarnja drama ponovo se odigrala zbog pijenja kafe. Poznato je da starleta najviše voli da uživa u prvoj jutarnjoj kafi, ali joj Filip zamera što je pije sa drugim ukućanima i ne sačeka njega da piju zajedno. Zamolio ju je da ga sačeka dok se obrije, i Stanija ga je poslušala, ali se manekenu nije žurilo i ostavio je da ga na vrućini čeka.Povređena što ne misli na nju, počela je da plače i otišla je ne popivši svoju kafu. "Ne smem da sedim ni s kim. Ni s kim mi ne daš da pijem kafu. Ako sednem i pijem kafu s nekim ti nećeš da mi se javiš celi dan", plakala je Stanija. "Dobro, ja sam psihopata. Neka tvoj brat ponovo kaže da sam psihopata. Ne želim da sediš sa njima jer te posle ogovaraju", pravdao se Filip. "A ja tebe čekam na terasi, a ti nameštaš šiške, pričaš sa kumom, a ja da čekam i još me psuješ. Ti si sebičan i misliš samo na sebe. Kako sam se samo osećala dok sam te čekala", nastavila je starleta da se žali. "Ne želim da sediš s njima, posle te ogovaraju. Želim da devojku štitim od svega", bio je uporan Filip zašto joj ne da sa pojedinim farmerima pije kafu. "Ti mene jedini urnišeš ovde. Zbog tebe plačem. Ne treba meni da izigravaš heroja. Nisam ja mala, Filipe", plakala je Stanija.


Sve najnovije vesti na sajtu Farma Srbija

Нема коментара: