Oglasi

среда, 13. октобар 2010.

Ja imam talenat - 40 takmičara

U Pozorištu na Terazijama, na snimanju rijalitija koji će se krajem oktobra emitovati na RTS.


Ja imam talenat






TREMA, aplauzi, osmesi, suze i poneko „ua“ smenjivali su se prošle nedelje u Pozorištu na Terazijama gde je počelo snimanje šou programa „Ja imam talenat“, koji krajem oktobra počinje da se emituje na RTS.

Od 4.000 prijavljenih, njih 500 je dobilo šansu da pokaže šta zna, pa su se tako na „daskama koje život znače“ prošetali petogodišnjak koji je imitirao Majkla Džeksona, gitarista iz Kikinde, „Vitni Hjuston“ iz Sremske Mitrovice, devetogodišnjakinja koja je igrala trbušni ples...

Dok su mame i tate iza scene držali palčeve da njihovi mezimci prođu dalje, žiri u prošlogodišnjem sastavu - Danica Maksimović, Ivan Tasovac i Aleksandar Milić Mili - nije štedeo komplimente, ali ni kritike.

- Ti si najpristojnija plesačica koju sam video - kako se podigne majičica, ti je spuštaš. Iako su ti njih dvoje rekli „ne“, ja kažem „da“, jer vidim veliki potencijal u tebi - pokušao je da uteši Mili malu Anđelu čije plesne veštine nisu oduševile Danicu i Tasovca.

Bolje nije prošao ni Bojan iz Majdanpeka, fan Seke Aleksić koji se „vrteo kao čigra“ uz miks pesama, među kojima je bio i hit Miloša Bojanića. Dok je Bojan u belim pantalonama, crnoj majici bez rukava i sa šeširom na glavi đuskao, u publici su se smenjivali aplauzi i uzvici „ua“.

- Da li misliš da si toliko darovit da bi prošao dalje? - pitala ga je Danica dok je on hvatao dah, a publika je vikala: - Neeee!


Sve najnovije vesti na sajtu Ja imam talenat i Ja imam talenat forum

Нема коментара: