Oglasi

субота, 23. октобар 2010.

Survivor Srbija 3 - Vesna Zmiijanac

Bila sam najdeblja i najstarija, ali sam se dobro snašla i opet bih se tamo vratila! Moja ćerka Nikolija Jovanović je bila najviše razmažena! Nisam se zaljubila poslednjih 10 godina, pa me nijedan muškarac nije privukao ni uSurvivor Srbija"!


Vesna Zmijanac






Folk zvezda Vesna Zmijanac sa nestrpljenjem očekuje emitovanje „VIP Survajvera". U razgovoru za Press Vesna otkriva da se dobro snašla u divljini uprkos tome što je bila najstarija i najdeblja takmičarka ekstremnog rijalitija.

Slavna pevačica otkriva da je njena ćerka Nikolija Jovanović, sa kojom je boravila na Filipinima, bila najrazmaženija i da joj je učešće u ovom rijalitiju pomoglo da se oslobodi viška kilograma.

- Za mene je to bio jedan veliki izazov sa kojim sam želela da se uhvatim u koštac. Nisam se mnogo dvoumila kada su mi ponudili da se upustim u avanturu. Želela sam da prođem još jedno životno iskustvo.

Budući da ste živeli na pirinču i hlebu, koliko ste kilograma oslabili?

- Iako sam tamo bila najdeblja, mislim da sada i nije toliko bitno koliko sam oslabila. Razlika se vidi i kako su dani odmicali, kilogrami su polako nestajali. Meni je najbitnije da sam se ja odlično snašla, s obzirom na moje godine. Bilo je teško, ali sam preživela i izdržala.

Postoji li nešto što s nestrpljenjem očekujete da vidite?

Sve najnovije vesti možete naći na sajtu Survivor Srbija i Survivor Forum .

Нема коментара: