Oglasi

субота, 9. октобар 2010.

VIP Survivor - Goca Tržan nestrpljiva

Goca Tržan: Udata sam žena i burma na mojoj ruci im jasno stavlja do znanja da nemaju šta da traže. Smeta mi što su me nekad smatrali ružnijom.


Goca Tržan






Goca Tržan nikog ne ostavlja ravnodušnim svojim novim seksi izgledom! Pevačica je po povratku iz rijalitija „Survivor Srbija", gde je smršala sedam kilograma, postala meta muških pogleda. Goca za Press tvrdi da je imuna na udvaranje i da je verna suprugu Ivanu Marinkoviću.

- Ne zanimaju me drugi muškarci! Udata sam žena i burma na mojoj ruci im jasno stavlja do znanja da nemaju šta da traže. Udele mi komplimente, ali vrlo brzo shvate da su na pogrešnom putu i da nemaju šanse kod mene - poručuje Goca.

Seksepilna pevačica tvrdi da joj smeta medijska pompa oko njenog novog izgleda.

- Smara me što ljudi umesto suštine komentarišu formu. Ja sam sebi ista i ne razmišljam da li bolje ili lošije izgledam. Nikada mi fizički izgled nije bio na prvom mestu, pa ni sada. Nije mi prijatno kada pomislim da me je neko ranije smatrao ružnijom - kaže Goca, i dodaje da ima i onih koji više vole „staru" Gocu, koja je znala da nosi svoje kilograme.

- Nekome se više sviđam sa oblinama, dok se neki oduševljavaju novim „lukom". Ljudi su čudo, ne mogu svakome da ugodim. „Survajver" jeste oblikovao moju figuru, ali više drugi obraćaju pažnju na to nego ja. U osnovi sam ista Goca Tržan, a izgled je prolazna stvar - ističe Goca.



Sve najnovije vesti možete naći na sajtu Survivor Srbija i Survivor Forum .

Нема коментара: