Oglasi

среда, 13. октобар 2010.

Rada Manojlović ostala bez benzina

Zvezde Granda" Radmila Manojlović imala je peh na autoputu Beograd - Zagreb.


Rada Manojlović






Atraktivna pevačica ostala je bez goriva kada se vraćala sa snimanja emisije u Šimanovcima, zbog čega je „u pola noći" stopirala. Pošto niko nije stao da joj pripomogne, morala je da pozove menadžera.

- Vraćala sam se sa snimanja emisije kad mi je auto stao nasred autoputa. Uplašila sam se jer nisam znala šta je u pitanju. Automobili su prolazili pored mene i niko nije stao da mi pomogne - kaže Rada, i dodaje:

- Kad sam shvatila da sam ostala bez goriva, pozvala sam menadžera Sašu Đurića, koji je vrlo brzo stigao i doneo benzin. Ali, pošto je rezervoar presušio, nismo uspeli da ga upalimo ni kada smo sipali gorivo. Saša je pozvao automehaničara koji je uspeo da reši problem. Na kraju sam jedva uspela da stignem na zakazani nastup u Novom Sadu.

Sve najnovije vesti možete naći na sajtu Zvezde Granda

Нема коментара: