Oglasi

субота, 21. март 2015.

Bora Drljača obrijao glavu

Boru Drljaču ubedili u rijalitiju „Parovi“ da obrije glavu, a Hasan Dudić mu je pred kamerama Hepi televizije bojio ćelu.




Svi muškarci u vili "Parovi" su obrijali glave, pa su ubedili i Boru Drljaču da učini isto.

Njega je pred kamerama Hepi televizije mašinicom ošišao Vladimir Stanimirović, a zatim mu je Hasan Dudić farbao ćelu maskarom, kojom devojke mažu trepavice.

"Vidiš kako je sad bolje? Nema sedih", ubeđivao ga je Hasan Dudić, dok je prelazio maskarom po njegovoj glavi.

"Imam ja farbu, Hasane", priznao mu je Bora Drljača. "Tu mi je u neseseru, mislio sam da se ofarbam dok oni spavaju."

Pošto se pojavio pred ostalim učesnicima rijalitija „Parovi“, oni su aplaudirali,oduševljeni novim Borinim imidžom. "Može li mi neko nabaviti minđušu jednu, da stavim u uvo", pitao je Bora Drljača.

"Možda je ovo novi momenat u mojoj karijeri? Biću traženiji kao rep pevač", rekao je Bora.

Onda je Bora Drljača počeo da repuje neku pesmu, koju je sam smislio, za šta je dobio aplauz.




Sve najnovije vesti na sajtu Parovi Hepi

Нема коментара: