Oglasi

среда, 25. март 2015.

Rade Čokan: Cuca je trudna samnom

Rade tvrdi da je imao seksualne odnose sa Ivonom Negovanović pre ulaska u rijaliti i da postoji mogućnost je on otac bebe.






Nakon što je Ivona Negovanović Cuca u rijalitiju „Parovi“ na TV Hepi izgovorila da je već tri nedelje u drugom stanju, oglasio se i potencijalni otac, Rade Čokan, muzičar s kojim se pevačica poslednjih osam meseci zabavljala.

On je u razgovoru za Kurir potvrdio mogućnost da je Cuca trudna s njim, ali da ne namerava da se ženi njom pošto je već oženjen. Ipak, harmonikaš naglašava da će priznati dete ukoliko se utvrdi da je zaista njegovo.
- Nisam siguran da je ona trudna, ali ako jeste, onda postoji mogućnost da je dete moje jer smo imali seksualni odnos pre Cucinog učešća u „Parovima“. Koristili smo zaštitu, ali uvek može da se omakne. Ako se ispostavi da je u drugom stanju i da je dete moje, neću je terati da abortira i, što se mene tiče, može da ga rodi - otkriva Cucin ljubavnik i dodaje:

- Nikada se ne bih oženio njom, imam svoju porodicu i suprugu koju mnogo volim i od koje se ne bih razveo. Moja žena i deca, koji žive u Beču, najbitniji su mi, a Cuca je nešto drugo. Ne mogu da garantujem da je dete moje. Možda se Cuca viđa i s nekim drugim ljudima, nikad se ne zna, ali saznaćemo. Nikada mi nije pričala o Šabanu, niti je meni Šaban o njoj. Cveće sam joj poslao jer je u „bubicu“ govorila da me pozdravlja i voli. Siguran sam da se obraćala meni jer znam našu zajedničku šifru - zaključuje Čokan.

Rade, inače, sarađuje s mnogim narodnim pevačima, a u Beogradu ima i svoj studio. Njegova supruga Zlata nedavno je isprozivala Cucu u jednom nedeljniku u kome je izjavila da Negovanovićeva hoće da joj rasturi brak prljavim igrama.

Ovim povodom pozvali smo i Šabana Šaulića, ali nam se on do zaključenja broja nije javio na telefon.

Sve najnovije vesti na sajtu Parovi

Нема коментара: