Oglasi

понедељак, 9. март 2015.

Počeli Parovi 2015

Ivona Negovanović Cuca, Bora Drljača, Maca Diskrecija Lepa Lukić, Hasan Dudić, Mimi Oro, Toma Panters su samo neki od kandidata koji će se boriti za nagradu od 100.000 evra.


Ivona Negovanovic Cuca, Bora Drljača, Senada Nurkić, Maca Diskrecija


Na televiziji “Hepi” krenuo je sa emitovanjem dugoočekivani rijatili šou-program “Parovi”. Brojni kandidati će se se tokom 10 nedelja boriti za nagradu od 100.000 evra, koja može varirati u zavisnosti od toga da li oni budu kršili pravila.

U rijalitiju ćemo tako gledati: Igor Kostić – Igor X, Lepa Lukić, Miroslav Anđelić Kinez iz rijalitija “Luda kuća”, starleta Milica Živanović Mimi Oro, turistički tehničar Jasmin Nevenkić, igračica po klubovima Atina Ferari, ezoteričar Vitomir Tomić, Jovana Ristivojević, menadžer Marko Perović, Senada Nurkić Maca Diskrecija, Hasan Dudić, Nela Vidaković, Bora Drljača, pevačica Ema Lapin, Jovica Veinović, Ivona Negovanović Cuca, Toma Panters, pevačica Ružica Veljković, Vladimir Stanimirović., Jelena Golubović i ugostiteljka Jovana Tomić.

Kandidati su rekli šta očekuju od učešća u šouu. – Deca me obožavaju. Ima i Dnevna doza Drljače i to mi je mnogo pomoglo kod mladih. Ne može mene niko da siluje – reka je Bora Drljača. – Došla sam da se družim i šalim. Ja sam zaljubljena osoba – rekla je Cuca.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi

Нема коментара: