Oglasi

среда, 11. март 2015.

Hasan i Cuca nisu u svađi

Hasan Dudić i Ivona Negovanović Cuca, uprkos prepucavanjima putem medija, u rijalitiju Parovi nisu se svađali.





Hasan Dudić i Ivona Negovanović Cuca, nepopsredno pre ulaska u rijaliti "Parovi", pred fotoreporterima nisu hteli zajedno da poziraju.

Oni su se pre početka rijalitija gotovo svakodnevno prepucavali putem medija zbog Šabana Šaulića i navodne veze sa mladom pevačicom.

U vili,međutim, bilo je potpuno drugačije.

Pevačica je u beloj haljini prišla Hasanu Dudiću dok je pio piće u kuhinji i započela razgovor sa njim.

"Hoćeš mi doneti čašu vode?", pitao je Hasan Cucu, na šta je ona klimnula glavom i otišla do sudopere da mu donese vodu.

Pričali su, smejali se, a onda je Hasan Dudić pitao: "Kako se ti zoveš?"

"Ja sam Cuca", odgovorila je ona, ali Hasanu nije bilo najjasnije pa je pitao:

"Cuca je kuca, a tvoje ime je?"

"Ja sam Ivona", rekla je smešeći se.

Zatim su nastavili sasvim prijateljski da razgovaraju, bez ikakve svađe ili nekle ružne reči.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi

Нема коментара: