Oglasi

понедељак, 16. март 2015.

Jasmin: Imao sam seks sa Macom Diskrecijom

Bio sam sa Macom u izolaciji. Seksali smo se. Tamo se ništa ne vidi, otkrio je Jasmin.

  Parovi foto: Printsrkin


Jasmin Nevenkić, Maca Diskrecija i Miroslav Anđelić - Kinez proveli su noć u izolaciji, daleko od ostalih ukućana, a tamo se navodno izdešavalo svašta.

Kako je Jasmin otkrio Neli i Atini Ferari nakon izlaska, Maca Diskrecija i on su tu noć imali seks.

"Bio sam sa Macom u izolaciji. Seksali smo se. Tamo se ništa ne vidi, pa rekok...", rekao je Jasmin ali ga je Mimi Oro prekinula da joj objasni kako se to desilo.

"Pa prvo, muškarac sam bez obzira na sve, nekoliko dana nisam imao seks."

Nakon toga Vladimir Stanimirović je ponovo glumio voditelja te je pred Jasminom upitao Macu da li je zaista došlo do seksa između njih dvoje.

"Ne, nisam imala seks sa njim. On laže", rekla je Maca, ali je Jasmin odmah demantovao njene reči:

"Odgovorno stojim iza toga da jesmo. Nije trajalo sva sata, ali možda mlada gospođica nije ni osetila."

"Laže! Laže! Pitaj Kineza, stvarno laže. Verovala sam ti do sada, Jasmine, a ne znam šta ti je sada", vikala je Maca.

"Ne znaš? Razmisli! Kada bi uključila mozak malo, shvatila bi o čemu govorim. Kako lažeš sada, jedino ako nisi osetila", tvrdi Jasmin.

"Ne brini dragi, da jesmo osetila bih ja i te kako", tvrdi Diskrecija.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi Hepi

Нема коментара: