Oglasi

понедељак, 16. март 2015.

Mimi Oro: Nisam elitna prostitutka

- To su takve glupostu. Ja ništa nisam priznala niti bi priznala da se bavim tim, ali ne bavim se - poručila je starleta.

 Mimi Oro


U sinoćnom razgovoru sa Milomirom Marićem, urednikom TV “Hepi”, starleta Mimi Oro je demantovala da je ikada priznala da ima bilo kakve veze sa elitnom prostitucijom, kao što se priča.

– Šta imam da priznam? To su takve glupostu. Ja ništa nisam priznala niti bi priznala da se bavim tim, ali ne bavim se. Ako se ikada desi nešto sa tim stvarima, bićete svi obavešteni. U životu nisam upoznala političara lično, ni sa jednim fudbalerom nisam bila u vezi. Mnogo laži je pisano o meni. Znate koliko sam ja izjava dala po novinama. Ja sam jedino napisala jednu poruku na Fejsbuku, ali ništa rekla nisam. Nisam platila kaznu nikakvu, u životu nisam priznala to što su me pitali. Devojke koje su se bavile tim su platile kaznu, ja dinara nisam dala – izjavila je Mimi Oro. koja ipak nije želela da otkrije šta je tačno ispričala policajcima.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi 2015

Нема коментара: