Oglasi

четвртак, 18. новембар 2010.

Gabrijela Simjonova misli daje mlada

Najmlađa takmičarka Gabrijela Simjonova smatra da su njene godine glavni razlog što je izbačena iz daljeg takmičenja.

- S obzirom na to što sam bila najmlađa takmičarka, presrećna sam što sam stigla i dovde. Nisam sigurna u ispravnost glasova publike i mislim da sam imala daleko više glasova. Sigurno sam ispala zato što moje godine ne odgovaraju čelnim ljudima koji odlučuju o našim sudbinama. Sva sreća, mlada sam, pa moja pevačka karijera tek predstoji - ponosno je istakla Gabrijela za Press.


Marija Šćepanović


Sa druge strane, Marija Šćepanović, koja se zbog takmičenja za „Zvezde Granda" preselila iz Crne Gore u Beograd, kaže da je veoma zadovoljna svojim dosadašnjim učešćem.

- Prezadovoljna sam. Ovo takmičenje je ze mene bilo jedno veliko muzičko iskustvo. Sa druge strane, žao mi je što nisam nastavila dalje. Meni je najvažnije da sam pesmu sa kojom sam se predstavila publici odlično otpevala! Takmičarkama želim puno sreće, a ja svoju karijeru nastavljam dalje - rekla je Marija za Press.

Sledeće subote publici će se predstaviti muška ekipa takmičara iz koje će dvojica napustiti takmičenje.


Sve najnovije vesti možete naći na sajtu Zvezde Granda

Нема коментара: