Oglasi

четвртак, 18. новембар 2010.

Milan Rus u VIP Survivoru

Milan Rus



- Bilo mi je krivo što me je pleme izglasalo kao najslabijeg. Dosta sam povučen, nisam uspeo da se uklopim sa njima. Neke sam znao samo iz medija i bilo mi je izuzetno teško da sa njima živim na pustom ostrvu. Očigledno da mi je bilo potrebno više vremena da se uklopim u tim. Ali, gledaoci su imali priliku da vide da sam u borbama davao svoj maksimum - razočarano je rekao Rus.

On tvrdi da mu ne smeta što ga porede sa razmaženom Nikolijom Jovanović.

- Razmažen sam, uvek ću biti takav, pa mi ne smeta mi što me porede sa Nikolijom. Možda bi mi sve lakše bilo da smo imali dovoljno hrane - kaže Milan, i dodaje da je u „Survajver" otišao da bi popularizovao balet.

- Shvatio sam da je „Survajver" idealna prilika da u gledaocima probudim želju za baletom. Nadam da će balet zavoleti i oni koji nikad nisu imali prilike da vide takvu pozorišnu predstavu - istakao je Milan.

Manekenka Katarina Vučetić otkrila je u „Survajveru" da ju je na izboru za mis pre sedam godina u Manili napala lezbijka s kojom je delila sobu! Na početku je mislila da se cimerka šali kada joj upućuje komplimente da je „slatka i seksi", ali kada je počela da je „hvata za dupence" - pao joj je mrak na oči!


Sve najnovije vesti možete naći na sajtu Survivor Srbija i Survivor Forum

Нема коментара: