Oglasi

четвртак, 18. новембар 2010.

Jelena Mrkić intervju

Jelena Mrkič






Jelena otkriva da je sve muške takmičare posmatrala isključivo kao braću i da priželjkuje da se uskoro ostvari u ulozi majke.

- Ni sa jednim muškarcem na ostrvu nisam imala želju da ostvarim emotivnu vezu jer sam se prema njima od početka postavila kao prema braći! Inače nisam zaljubljive prirode, pa se to od mene nije ni očekivalo! Nažalost, dečka nemam, što ne znači da nemam simpatiju. Imam želju da se ostvarim kao majka, kao svaka normalna žena mojih godina. Iskreno, jedva čekam da mi se to desi - ushićeno je rekla Jelena, ne želeći da otkrije da li je na pustom ostrvu bilo seksa.

- „Survajver" izgleda daleko lakše iz perspektive običnog gledaoca. Žao mi je što kamere neće moći da prenesu sve ono što se nama tamo dešavalo! Šuška se o tome da je bilo seksa, tako da nastavite da pratite rijaliti i videćete sami - rekla je Jelena kroz smeh.

Zgodna pevačica kaže da joj je jako teško palo uklapanje sa različitim profilima ljudi.

{module 78}- Glad, kao i druge nepogodnosti nisu mi toliko teško pale kao što mi je bilo teško uklopiti se sa različitim profilima ljudi i prihvatiti ih sa svim njihovim manama. Tamo su vladali specifični uslovi, u kojima smo se mi na neki način zbližili i vezali. Prošli smo mnoge lepe i ružne stvari zajedno, bilo je tu i smeha, pa čak i suza - kaže Jelena, i dodaje:

- Ponosna sam što sam deo tog rijaliti-programa. Moj motiv je, između ostalog, bio da se predstavim u pravom svetlu, budući da me većina doživljava kao kontroverznu osobu! S druge strane, spoznala sam sebe u nekim drugim sferama, uspela sam da vladam sobom, i da mislim da je u životu najteže postići samokontrolu, pogotovo u tom okruženju.

Atraktivna plavuša kaže da nakon „Survajvera" i dalje spava na podu.


Sve najnovije vesti možete naći na sajtu Survivor Srbija i Survivor Forum .

Нема коментара: