Oglasi

четвртак, 18. новембар 2010.

Najlepše rijaliti devojke

Katarina Vučetić


- „Survajver" mi je omogućio da se predstavim u pravom svetlu, što je veoma važno za svaki naredni poslovni poduhvat - izjavila je ona.

I Nikolija Jovanović, fotomodel, poznatija kao ćerka Vesne Zmijanac, dobila je svojih pet minuta slave učešćem u rijalitiju, što će joj svakako koristiti jer planira da krene stopama svoje majke kad završi fakultet.

Irena Šućur, koja je nedavno izbačena sa „Farme", u jednom od prvih intervjua za Press je izjavila da je na imanju na Lisoviću otkrila da ume da glumi i tako otkrila svoje buduće ambicije. Trenutno na „Farmi" gledamo manekenku Jelenu Stožinić, koja je pre učešća bila potpuno nepoznata javnosti. Videćemo da li će njih dve uspeti da unovče popularnost kao što je to uspela Sandra Obradović. Ona je imala definitivno najveću korist posle „Farme". Od potpuno anonimne manekenke koja je ušla u rijaliti, izašla je kao trećeplasirana, a danas vodi emisiju „Ništa za sakriti".



Irena Šućur



Manekenkama koje učestvuju u rijaliti šou-programima ne mogu da odole ni sami takmičari, pa se često dešava muvanje, ali se i započinju veze pred kamerama. Ostaće zapamćeno kako je Dragan Marinković Maca danonoćno muvao, pipkao i štipkao Tijanu Stajšić, da ju je toliko ogolio pred publikom i na kraju nominovao za izbacivanje. Tijana je priznala da ju je Maca razočarao jer je „ipak nešto osetila prema njemu". Međutim, neke njene koleginice su uspele da pronađu ljubav u rijalitiju. Ovih dana najviše se priča o ljubavi između manekenke Bojane Barović i pevača Nikole Rokvića, koji su vezu započeli u divljinama Filipina. Još jedna bivša misica, Mirjana Božović, našla je ljubav na seoskom imanju u Lisoviću, gde se prvo družila, a potom započela strasnu romansu sa voditeljem Vladom Stanojevićem.


Sandra Obradović




{module 78}- Ušla sam na „Farmu" kao anonimna devojka koja u tom trenutku nije znala ni gde je, a ni šta se dešava. Nikada nisam razmišljala da budem deo rijalitija, ali sam zaista srećna što sam u tome učestvovala i na neki način pobedila. Neverovatan je bio osećaj kada sam stigla do superfinala i izašla kao trećeplasirana. Nisam verovala u uspeh, jer kad sam ulazila u ovaj šou, mislila sam da ću ostati nedelju ili dve, jer su na „Farmi" bile zvezde koje imaju svoje fanove. Hvala televiziji Pink što mi je omogućila da budem deo takvog šoua, i to prvog u Srbiji. Promenili su mi život. Totalno! Ne samo što se tiče popularnosti, nego sam u takvim okolnostima brzo sazrela i ojačala psihički. Spoznala sam sebe i svoje želje. Mediji su definitivno moj izbor i želim da se usavršavam i radim na sebi u tom smeru - priznaje Sandra Obradović.

U „Velikom bratu" učestvovale su i manekenke Ivana Škorić i Sanja Brnović, kao i bivša misica Tijana Stajšić, koja je izazvala veliku pažnju. Ona za Press kaže da joj je učešće u „VIP Velikom bratu" upravo u tome pomoglo.

Sve najnovije vesti možete naći na sajtu Survivor Srbija i Survivor Forum

Нема коментара: