Oglasi

петак, 19. новембар 2010.

Limen i Bane se ne vole

Bane Janković, Li Men

"Dajte, pa ljubio sam se sa njom, ne bih bio sa prljavom osobom".

"Svako ima pravo da smrdi", zaključio je Baki koji je očigledno odlučan da se posvađa sa mladom pevačicom.

{module 86}Boki je nastavio da pecka Marijana Rističevića, pa ga je optužio da je skinuo pantalone i pokazao mu polni organ iz ugla koji kamera ne snima. Dok je političar mrmljao, Boki je raspalio po njemu.

"Bože, pa Vi ste manijak, pravi homoseksualac, iju, iju, ja nešto ružnije nisam u životu video, kako Vas nije sramota Vaših godina", užasavao se Boki u spavaćoj sobi. U kuhinji je bila u toku svađa između Limena i Baneta, i to u stilu osnovne škole - ko za koga misli da je šlihtara?

"Dva meseca mi ćutiš, i sada si našao da mi pričaš nešto! Mene je narod već upoznao, nemoj da me stavljaš u usta", besneo je Bane jer ga je muzičar optužio da se "šlihta" Zlati.

"Ti si miš, običan miš, ne stavljaj me u usta", poručio je maneken Limenu, unoseći mu se u lice. Ostali su uspeli da smire ovaj sukob pre nego što je eskalirao.


Sve najnovije vesti možete naći na sajtu Farma i Farma Forum

Нема коментара: