Oglasi

петак, 19. новембар 2010.

Katarina Živković nije seksi

Katarina, Verica Živković






- Videla sam da je Sanja predložila mom detetu da probaju seks utroje, ali to se neće desiti. Nije moja ćerka talenat i kapacitet u krevetu kao Sanja, koju su milioni videli na internetu kako radi one stvari. Kaća jednostavno ne bi mogla da se opusti u takvoj prilici, kad zna da je pored nje u krevetu profesionalac i majstor zanata Sanjica - komentariše Verica, dodajući, kako kaže, da su joj se smučile Sanjine priče kako je vozila Kaću i pozajmljivala joj haljine.



- Evo, ovim putem javno pozivam Sanju da obračuna koliko košta gorivo od Košutnjaka, gde su im bila snimanja, do Kaćinog stana u Zemunu, i da mi kaže koliko je to para da joj dam i da nam se već jednom skine sa ku*ca.


{module 86}A prvom prilikom ću vam pokazati sliku te famozne haljine koju toliko pominje, da vidite na šta to liči. Oprostila sam Kaći što ju je obukla, bila je mlada, pa joj verovatno nije izgledala toliko očajno, kičasto i nekvalitetno. Priče da je Sanja imala više posla od moje ćerke su mi presmešne. Mada, s obzirom na to da je i sama rekla da je delom za to zaslužen njen snimak, to mogu da skapiram. Ne želim da aludiram na to da je imala posao poput onog sa klipa, ali sama to spominje - zaključuje Katarinina mama.

Sve najnovije vesti možete naći na sajtu Farma i Farma Forum

Нема коментара: