Oglasi

петак, 19. новембар 2010.

Špijuni na Farmi

Vendi, Zorana Pavić




Posebno Zoranu Pavić su iznervirali u šou Farma. Ovu tvrdnju iznela je Vendi nakon što se po ko zna koji put posvađala s Pavićkom, koja je rešila da više ne ćuti na njene uvrede. Vesna Vukelić joj je zapretila da ubuduće povede računa o svom ponašanju, jer je pod stalnom prismotrom i da se neće dobro provesti.

Zorana: Dosta mi je više da slušam primitivne i ruralne uvrede na moj račun. Ja sam fajter i boriću se do kraja.


Vendi: Prestani da klepećeš, evidentirani su i identifikovani svi koji su zbog tebe bili na pijaci. Tajna policija napolju radi. Debelo povedi računa šta ćeš da uradiš za narednu pijacu. Pazi šta će biti! Zorana, provaljena si u svojoj nameri da napraviš pometnju. Znam da si svojim navijačima slala tajne signale. Ja sam ta koja te je provalila!


Zorana: Vesna, ne pričam s tobom. Uzmi metlu i odleti. To šta će biti videćeš ti kada izađeš napolje. Nećeš moći više ni na vašaru da pevaš!


Ostali farmeri su samo slušali Vendinu priču i na kraju odmahnuli rukom, komentarišući da je utripovala da je u nekom akcionom filmu. Ali nisu pogledali u šumarak pokraj imanja. Možda sa drveta ipak kroz dvogled gleda neki Ilija Čvorović.

Farmeri ne smeju više da puše! Pušenju na Farmi je odbrojano!


Ukoliko od danas farmeri budu prikazani bar u jednom kadru sa upaljenim cigaretama, televizija Pink odmah će morati da plati kaznu od pola miliona do milion dinara! Dr Radosav Mitrović, šef beogradske sanitarne inspekcije, kaže za Kurir da nikome neće tolerisati kršenje zakona.


- Razgovarao sam s producentom o problemu. On mi je objasnio da se program emituje ukupno osam sati i da neki delovi idu uživo. Ostavili smo im da to reše do danas, jer neće biti nikakvih izuzetaka kad je zabrana pušenja u pitanju. Zakon važi za sve.

Sve najnovije vesti možete naći na sajtu Farma i Farma Forum

Нема коментара: