Oglasi

петак, 18. септембар 2015.

Goga Sekulić na tajnom zadatku

Miliću sam se obratila da ne treba da viće na mene, da to ne volim, rekla je pevačica.

  goga sekulić, farma, ulazi, sa zadatkom, foto Dragana Udovičić




Goga Sekulić ušla je u rijaliti "Farma" kako bi napravila haos među ukućanima, što i uspeva. Ona ima tajni zadatak da unosi dezinformacije među učesnicima.

Međutim, jutros je ona zaplakala a Ognjenu je večeras i ispričala zbog čega.

"Samo se bojim sebe da ako neko nastavi da me provocira, da ne bih morala da reagujem fizički, a znam da to ne sme. Miliću sam se obratila da ne treba da viće na mene, da to ne volim. Kasnije sam objasnila Farmerima da sam imala operaciju bubne opne, sve je to sveže. Nisam zaplakala jer se plašim, već me je to u tom trenutku zabolela", rekla je Goga, koja je dodala da su Stanija Dobrojević i Kristijan Golubović najveće iznenađenje za nju.

"Ona me je lepo dočekala i dobra je devojka", naglasila je Sekulićeva.


Sve najnovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара: