Oglasi

понедељак, 21. септембар 2015.

Kristijan pričao o svojoj ženi

Golubović je otkrio detalje iz svog privatnog života, te objasnio da je sa suprugom.

  Foto: Nemanja Pančić


Dok je Kristijan pravio ogradu, društvo su mu pravile Medenica i Krunićeva koje su želele da saznaju nešto više o njegovom privatnom životu. Naime, klaberka ga je pitala da im ispriča kako je upoznao svoju sadašnju suprugu.

On je otkrio da mu je jednog dana u zatvor stiglo pismo i da je od tog trenutka sve počelo.

"Pisala mi je pismo u zatvor. Voli me 15 godine. Svi su joj rekli da je to glupost, da sam ja kriminalac, ali ona me branila, govorila je da nisam kriminalac već dobar čovek", započeo je on a onda je Krunićevu zanimalo koju školu je završila njegova izabranica i odakle je.

"Završila je ono za aranžiranje cveća, a iz Kraljeva je", rekao je Kristijan da bi Jelena prokomentarisala da je pretpostavila da nije iz Beograda, da takve devojke ne mogu tu da se nađu.

Međutim, onda je Kristijan nastavio priču i ispričao kako je njegova sadašnja supruga odlučila da mu pošalje pismo.

"Sanjala je jedno veče, Sveta Petka joj je rekla da mi napiše pismo, da mi se obrat. I stiže meni pismo od Nedović Ivane iz Kraljeva, sa nepoznate adrese, piše "Poštovani Aleksandre...Čula je da ja nisam više sa mojom bivšom suprugom i odlučila je da mi se javi", ispričao je Golubović koji sada sa Ivanom ima ćerkicu.


Sve najnovije vesti na sajtu Farma Srbija

Нема коментара: