Oglasi

недеља, 13. септембар 2015.

Kristijan: Žao mi je mog sina

On je u razgovoru sa Majom Nikolić i Radetom Lazićem rekao im je da mu je najteže zbog toga što sinu nije mogao pružiti normalno detinjstvo.


kristijan golubović




Kristijan Golubović otkrio je na "Farmi" da svake noći plače za sinom Lazarom.

On je u razgovoru sa Majom Nikolić i Radetom Lazićem rekao im je da mu je najteže zbog toga što sinu nije mogao pružiti normalno detinjstvo.

"Plačem kao malo dete svaku noć za sinom. Najiskrenije vam pričam. Hiljadu puta sam ga molio i izvinjavao mu se što nije mogao zbog mene imati detinjstvo kakvo zaslužuje. Ja jesam bio i kriminalac i robijaš, ali nedužnim ljudima nikad nisam naudio. Ja sam narodski Robin Hud", ispričao je Golubović.


Sve najnovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара: