Oglasi

недеља, 6. септембар 2015.

Olja Crnogorac otišla u kreatorke

Dok su se drugi smejali, Olja shvatila da lepši pol itekako voli njen stil.


olja crnogorac




Manekenka i bivša voditeljka Olja Crnogorac rešila je da napusti novinarstvo i pređe u dizajnerke.

Dok su se drugi smejali, Olja je shvatila da lepši pol itekako voli njen stil. S obzirom na to da je sa voditeljskom karijerom gotovo, Olja je rešila da se bavi kreiranjem stvari za lepši pol.

Naime, kako saznajemo atraktivna brineta dizajnirala je već nekoliko modela, a početkom narednog meseca planira i da napravi svoju prvu samostalnu reviju.

"Videla sam da se svima svidja moj stil. Ne bih da ispadne da nekom otimam posao i hleb iz usta, ali rešila sam da svoje poznavanje mode i talanat pretočim u svoj brend koji sam nazvala MONTEGRINA. Dame vole modu, robuju trendovima, a ja sam pripremila nešto sasvim glamurozno, a uz to vrlo povoljno", istakla je atraktivna Olja.

Videćemo kako će njen novi posao ali i ono što priprema prokomentarisati srpski dizajneri.


Sve najovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара: