Oglasi

петак, 18. септембар 2015.

Zorica Marković pretila Maji Nikolić

Pevačica je bila lenja prethodnih dana, a zadruga je farmerima zadala zadatak da je kazne na njihov način.

  Maja Nikolić


Maja Nikolić je proglašena za najveću lenštinu zbog čega je zadruga rešila da je "nagradi". Ona nije bila poslušna i nije želela da radi, te su farmeri su dobili zadatak da je kazne. Učesnici su trebali da glasaju i donese odluku, navodilo se u pismu zadruge koje je pročitala Zorica Marković.

"Ja bih volela da me kaznite jer je meni ovo sve smešno. Ovde se samo ja kažnjavam. Za mene kazna važi, a za druge ne", rekla je Maja koja je istakla kako će sa zadovoljstvom prihvatiti kaznu i da do kraja rijalitija i dalje namerno neće ništa raditi

Polovina farmera je donela odluku da pevačicu kazne pevanjem, dok je drugih 10 poželelo da se pevačica valja u blatu. Maja je tvrdila da je Zorica počela da utiče na farmere kako bi ona završila u blatu.

"Ne možeš ti mene u blato da staviš, mogu samo ja tebe", rekla je Zorica Maji nakon pretnji, a Nikolićeva je ostala da viče kako joj ne pada na pamet da išta radi dok je Markovićeva gazda.


Sve najnovije vesti na sajtu Farma Srbija

Нема коментара: