Oglasi

среда, 9. септембар 2015.

Stanija sve iznenadila izborom sluga

Ovonedeljna gazdarica Stanija Dobrojević odabrala je za sluge na farmi u Lisoviću Lepomira Bakića i Bojanu Stamenov!


Stanija Dobrojević






Stanija je odluku obrazložila rekavši da je Lepomir najbolji zbog sutrašnje pijace. Policajcu se to izgleda nije svidelo, pa joj je odgovorio da ništa drugo osim toga neće raditi.

- Uopšte mi nije teško. Za hranu mi je drago što ću imati da donesem svima. Da radim neću ništa i to zbog Stanije. Uradiću ono što je neophodno za funkcionisanje. Ovu gazdu neću slušati ništa. Drago mi je što sam sad izabran i što mogu da napustim ovu veštačku tvorevinu ološa... Ove što su došli da se peru, da oživljavaju karijeru. Mi imamo i drugih potencijala u Srbiji, osim ovde ovoga - rekao je potreseni Lepomir.

Bojana je kudikamo podnela ovaj izbor.


Sve najnovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара: