Oglasi

петак, 18. фебруар 2011.

Dvor: Bojanić popio batine

Kakav skot moraš da budeš da kažeš pred mioinskim auditorijumom tako gnusnu laž. To nema veze sa mozgom. A on je to rekao dva puta”, isričala je Marina dodavši: "Odakle mu hrabrosti da se drzne, sram ga bilo, smrad jedan. O kakvoj on deci razmišlja. Moje ćerke ne mogu od njega da žive na miru. I Đus je dobio batine zbog njega. On mu je naručio, ja to znam. Bolesnik. I ovde je produkcija napravila veliku grešku. Znali su da Firči neće ući ako Bojanić ulazi.

I ipak su ga ubacili, to je nameštaljka. Da je znao, Firči nikada ne bi ušao, ja to znam”, каzala је Marina. “Jel treba moju decu neko na ulici zbog ovoga da maltretira, njih dve ne mogu normalno da žive od tog umobolnika. Dokle više, bre! Šta je trebalo da čeka. Normalno je da je tako u trenutkku odreagovao. Drugo, gađao ga je plastičnom flašom. Nije ni hteo da ga povredi, niti je mislio da hoće. Flaša je udarila u metal od naočara i to ga je povredilo. A uostalom ne zanima me šta je s njim. Bolesnik jedan”, kroz plač je dodala Marina. Njena i Firčijeva starija ćerka objasnila je da nije gledala scenu, ali da joj je drago da je sve gotovo". Bivši učesnik rijalitija Dejan Cukić upitan da prokomentariše novonastalu situaciju na Dvoru, kaže da je šokiran današnjim dešavanjem. “Iskreno, nisam pratio i sada prvi put čujem da se to dogodilo”, kazao je Cukić i dodao: "Mislim da je publika imala priliku da vidi koliko je ipak bila prijateljska atmosfera dok sam ja bio u ‘Dvoru’, a sada se to izgleda sve promenilo. Bilo mi je teško kada je Ćemi pozlilo i pomislio sam tada kako bi bilo bolje da je on izašao umesto mene”. Poznati roker i dodaje.da mu je zbog ovakvih dešavanja drago što više nije na "Dvoru".

“Hvala Bogu što su me izbacili, ja sam bio tamo potpuna suprotnost i drago mi je da sam uspeo da izbegnem bilo kakve konflikte, što sam i želeo od samog početka kada sam ušao u 'Dvor'. Bilo je i tada povremenih ekspolozija ali ovo sada je potpuni šok za mene. Mislim da je sada sve otišlo korak dalje u smeru u kom nije trebalo i zaista nisam siguran kako bi to sve moglo da završi”, zaključio je Cukić. Bojanić je u Urgentni centar stigao sa podlivom ispod oka. Na molbu organizatora koji je doveo Bojanića do klinike, da ga ne slikaju i da ne traže izjave, povređeni učesnik Dvora, sa kapuljačom na glavu u svom stilu, dodao je okupljanim fotografima da će ih prebiti zbog aparata. „Ali kad nisam prebio onog Firčija, neću ni vas”, smejao se Miloš i na pitanje kako se oseća, dodao je da za sada dobro...

Sve najnovije vesti na sajtu Dvor

Нема коментара: