Oglasi

уторак, 22. фебруар 2011.

Nemanja i Vanesa u svađi

Vanesa Šokčić


– Ja u suštini ne pijem, ali utorkom sam konzumirala alkohol i ne vidim ništa loše u tome. Nisam se s Nemanjom posvađala zato što sam bila pijana, mada me je mnogo zabolelo kada mi je rekao da neće da priča sa mnom jer sam popila. Ja da sam se napila ne bih mogla tako trezveno da pričam. Međutim, ta svađa je bila benigna u odnosu na sve što se kasnije dešavalo u tom rijalitiju - kaže Vanesa, koja dodaje da je poželela da ode kući kada je videla Džeja, a alkohol joj je samo dao hrabrosti da se zaputi ka kapiji.

I one večeri kada sam želela da odem kući malo sam se opustila i više popila, pa kada sam videla mog prijatelja Džeja, sve mi se skupilo i želela sam kući. Ali, ne vidim nikakav problem u tome - iskrena je Vanesa.

Izvor: Dvor

Нема коментара: