Oglasi

уторак, 15. фебруар 2011.

Miloš ušao na Dvor

Boki 13, Miloš Bojanić







Boki 13 i Miloš (kojeg je Makedonac zbog šešira prekrstio u Čarlija Čaplina) kažu da će na Dvoru napraviti pravi haos i da rijaliti počinje tek sada. Podsećanja radi, isto su rekli i Maja Nikolić i Firči kada su ulazili, ali ništa sem međusobnih svađa nisu ni napravili.

"Najviše zbog publike i producenta ulazim i drago mi je ako je publika baš nas dvojicu izabrala. Biće to od sada 'perfektan program'. Moja emisija se nastavlja, jer smo dovoljno programa snimili", rekao je Boki 13.

{module 21}Iako Miloš ne želi da kaže ko ga nervira, Boki je dodao da laže, na šta mu je on odgovorio da je voditelj na dobrom putu da to bude upravo on.

"Boki je optimista i treba se nadati da bude 'perfektan program'. Iako mi nisu učinili veliku uslugu, zahvaljujem se publici što je glasala za mene i nisam mogao da to izbegnem jer su me podržali u Farmi", rekao je Bojanić.


Sve najnovije vesti na sajtu Dvor Srbija

Нема коментара: