Oglasi

уторак, 15. фебруар 2011.

Dvor: Joca i Dragana se ne vole

Joca Stefanović, Dragana Tripić



Svađa ni zbog čega. Novinarka i mladi pevač posvađali su se sinoć za velikim stolom. Joci Stefanoviću je zasmetalo to što Dragana Tripić upada u reč kralju, pa joj je odbrusio da začepi, a ona se odmah nakostrešila. Počelo je prepucavanje, a malo je falilo da Dragana počasti Jocu s nekoliko vaspitnih šamara.

Joca: Šta je bilo, bre, sada? Samo se ubacuješ ljudima u reč!

Dragana: Šta se ti, bre, dereš na mene? Šta ti na mene povišavaš ton?!

Joca: Alo, iskuliraj me. Nemoj, bre, ti na mene da se dereš. Nisi mi ni keva ni niko. Šta me gledaš?!

Dragana: Šta, šta me gledaš?! E, smrdo jedan smrdljivi!

Joca: Sad si me jako uvredila. Ona mene našla da provocira!

Oboje su bili toliko ljuti da su ostali dvorjani morali da stanu između njih kako ne bi došlo do fizičkog obračuna.


{module 21}Bebi Dol sinoć nije mogla da uđe u toalet, koji je Urška zauzela. Dvorjanke su cupkale ispred ženskog WC dok se ona unutra šminkala. Kad joj je prekipelo, Bebi je počela da viče koliko je grlo nosi:

- Ukoliko se sva ogledala ne iznesu iz ženskog kupatila, obećavam da ću vršiti nuždu nasred dvorišta.

Sve najnovije vesti na sajtu Dvor Srbija

Нема коментара: