Oglasi

среда, 16. фебруар 2011.

Marijan i Eva se posvađali na snimanju

Eva Ras, Marijan Rističević, Zorana Pavić, Li Men


Farmeri se svađaju i posle „Farme“! Marijan Rističević i Eva Ras zakrvili su na snimanju emisije „Tok-šou“, koja će se emitovati na KTV. I to zbog homoseksualaca. Glumica je htela čak i da napusti emisiju, ali su je ipak zadržali.

Nakon svega što se desilo, pozvali smo oboje aktera.

- Podsetio sam je šta mi je pričala na Farmi, a to je da se njena majka razvela od oca jer je saznala da je homoseksualac. Kad je Boki ušao u rijaliti, Eva se preokrenula i počela da podržava gejeve - kaže Marijan i dodaje:

- Eva je toliko nervozna, toliko mrzi da ju je mržnja skroz zaslepila. Ponudio sam se i da je odvezem do Beograda nakon završetka emisije, ali mi je rekla da bi radije išla peške.

Eva pak tvrdi drugačije.

- Marijan laže! Nikad se nisam odricala svog oca, i to svi znaju. Napisala sam i roman o njemu „Divlji jaganjci“. Marijan je mali, promašeni političar, koji ne razume šta ja pričam. Mnogo mi je žao što sam pristala da gostujem s njim u emisiji. On je pljuvao Pink, „Farmu“, a ja nisam takva. Ja ne serem u tanjir iz koga sam jela - naglašava Eva.


Sve najnovije vesti na sajtu Farma

Нема коментара: