Oglasi

субота, 12. март 2011.

Antonija Blaće - Veliki Brat

Antonija je zvezda RTL televizije, koja je pre par sezona i sama učestvovala u ovom šouu, ali ga i vodila čak četiri sezone. Ipak, kako nam je priznala, Antonija, svejedno ima tremu.


- Svaki put umirem od straha. To je strah od velike odgovornosti. Ali dobro, normalno je to. Imala sam već probu sa Marijanom Mićić. Super je devojka i baš smo se lepo uklopile.

Lepa voditeljka nije često boravila u Beogradu.

Marijana Mićić, Antonija Blaće


- Ne poznajem Beograd, bila sam pre nekoliko godina ali samo na jedan dan, i sad kad sam dolazila na probe se nisam dugo zadržavala. Dok bude trajao Veliki brat dolaziću samo vikendom i voditi izbacivanje iz kuće. Ono što sam uspela da vidim je da je grad jako lep i da je veoma veliki. Čini se da ljudi lepo žive tu. Nisam imala još prilike da upoznam noćni život Beograda. Pripreme su u toku, i do sad sam samo izlazila na neke večerice, priča nam odlično raspoložena voditeljka.

Pitali smo je i da li se druži sa Nikolinom Pišek i da li je možda nju pitala za neki savet što se izlazaka tiče.

- Joj što me svi to pitaju? nasmejala se Antonija.

- Nas dve radimo na različitim televizijama. Poznanice smo, nismo prijateljice tako da je nisam ni pitala za savet. Ali nije vam to loša ideja, možda ću je pitati, našalila se za kraj razgovora.



Sve najnovije vesti na sajtu Veliki Brat 2011 i uživo na sajtu Veliki Brat Uživo

Нема коментара: