Oglasi

четвртак, 24. март 2011.

Antonija nije u Fazonu

Soraja Sara Vučelić



Nema dece i nije udata, ali se priča da je u vezi sa tri godine mlađim vaterpolistom iz Šibenika Hrvojem Brlečićem.

Trenutno vodite “Velikog brata”, rialiti koji po prvi put uključuje sve zemlje bivše Jugoslavije. Da li je to teži projekat od prethodnih koje ste radili?

- Teži je utoliko što radim sa novim ljudima, pred novom publikom. Međutim, sve ostalo je kao i pre. “Big Brother” je projekat uživo, a to obožavam da radim! Teži je zbog novih, drugačijih okolnosti, ali jednom kad režiser kaže u programu si... sve ostaje na tebi da odradiš što bolje znaš.

Kako ste postali voditeljka, da li ste težili tome ili se to desilo slučajno?

- Baš je bilo slučajno. Život mi je u tom trenutku išao u sasvim drugom smeru. Pre sam želela da budem mnogo toga. Od stjuardese, vatrogasca, plesačice do predsednice. Ovo poslednje još uvek sanjam...

Zbog projekta “Veliki brat” često ćete boraviti u Srbiji. Kako ćete to postići?

- U Beograd ću dolaziti samo vikendom jer preko nedelje radim još nešto u Zagrebu, tako da neće biti strašno, a ni teško postići. U Beogradu sam samo vikendom, do sada sam bila samo dva puta, tako da mogu da kažem da sam tek počela da ga upoznajem...

Da li ste rob mode?

- Nisam, nimalo. Mislim da je ionako u prodavnicama već sve moderno i predodabrano. Tako da ne možeš baš mnogo da pogrešiš kada odeš u šoping.

Koliko vremena vam je potrebno da se spremite za izlazak?

- Obično pola sata. Međutim, ako je jedan od “onih dana” kada “nemam ništa u ormaru”, mislim da mi tada ni pet sati ne bi bilo dovoljno da se spremim.

Koji je vaš životni moto?

- I udarac nogom u dupe je korak napred!

Zgodnu Soraju, koja se pridružila tročlanoj ekipi na otpadu, u kući „Velikog brata“ zamenila je Beograđanka Tamara Đoković, koja je ušla u kuću, kako kaže, da bi postala popularna.

Sve najnovije vesti na sajti Veliki Brat 2011

Нема коментара: