Oglasi

четвртак, 24. март 2011.

Slavica ima tuznu pricu






- Nikad Slavica nije pričala o tome. Ne znamo tačno šta je bilo. U svakom slučaju, njen tadašnji muž otišao je u Rusiju da radi. Kad se vratio u Srbiju, čuo je da se kurvala. Sad Veliki Brat ..

Gde ima dima, ima i vatre. Nama nikad nije rekla da ju je udario. Do njega ne možete da dođete, jer se vratio u Rusiju - zaključuje rođaka.

Osvrnuli smo se i na Slavičine ogromne grudi, a žena se samo nasmejala:


- To nam je familijarno!

Slavica iz prvog braka ima tri sina: Stevana, Nenada i Nikolu. Sva trojica žive s njom i ponosni su na majku. Šta je stvarno bilo - ko je kome nabio rogove, a ko je kome lupao vaspitne, saznaćemo tek kad ova žena borac izađe iz kuće.

U razgovoru s Emom Slavica je otkrila kakve je sve poslove bila prinuđena da radi.

- Svojim rukama sam mešala malter kad sam pravila kuću. Izlivala beton gde mi kažu.

Savijala montu, punila armaturu betonom, zidala. Klala sam prasiće za radnike, cepala sam drva. Namučena sam ja - pričala je kroz uzdah Slavka.

Razgovarali smo i sa Slavičinom mlađom sestrom Gocom.

- Slavica je 12 godina starija od mene. Uvek je volela da radi i ničeg se nije stidela.

Sećam se da je morala da kopa kukuruz kako ni zaradila neki dinar. Što se tiče njenog bivšeg muža, nikome nije jasno šta se tu desilo. U braku su bili 16 godina. Sećam se da su se svađali i da je Slavica često plakala - seća se Goca, i nastavlja:


- Valjda joj je dosadilo to previranje, ali nije znala kako da izađe iz toga, pa je na svet došla Milena kao spas. Ne znamo ko je njen otac. Uglavnom, Slavica i njen prvi muž su se razveli. Sud je decu dodelio ocu, ali oni su odrasli i došli su da žive s njom - završava razgovor Goca Đulejić.

Izvor: Veliki Brat 2011

Нема коментара: