Oglasi

четвртак, 30. април 2015.

Hasan Dudić: Tužiću nasilnike

Pevač je juče bio na kontroli, odakle je otišao u policijsku stanicu Vračar da da izjavu povodom prebijanja.
Dudić: Mnogo me boli glava i baš se loše osećam




Pošto je u noći između srede i četvrtka dobio batine od prijatelja s kojim je sedeo u jednom beogradskom restoranu, Hasan Dudić i dalje trpi nesnosne bolove. On je dobio udarac u glavu i lice, zbog čega ima posekotinu na temenu i podliv ispod oka.

Pevač, koji je izbačen iz „Parova“ jer je pretukao Jelenu Golubović, juče je posetio lekara, koji ga je uputio na rendgen glave radi detaljnijih analiza. Čim je završio u dijagnostičkom centru, Dudić je otišao u policijsku stanicu Vračar, gde je dao izjavu povodom incidenta. Dan pre njega saslušan je i čovek koji ga je pretukao, a čije ime Hasan ne želi da otkriva. Policija će poslati izveštaj tužiocu, koji će utvrditi da li ima osnova za pokretanje postupka.

I dok nadležni još ne znaju kako će delovati, Hasan kaže da će krivično goniti sve koji su učestvovali u njegovom prebijanju.
- Nakon što su me kurvanjski napali s leđa, pao sam u komu, a mogli su i da me ubiju. Jači sam i pijaniji od obojice i zato odmah posle pregleda odlazim u policiju da dam izjavu. Krivično ću ih goniti. Sada oni neka pišaju u gaće. Ja jesam popio sedam malih piva i sećam se da sam tada pričao o Jeleni Golubović i da je posle ispao kurcšlus. Mnogo me boli glava i baš se loše osećam - priča Hasan.

Podsetimo, Dudić je, pošto je pretučen, hitno prebačen na VMA. On se posvađao s prijateljima u trenutku kad se povela priča o njegovom učešću u rijalitiju i odnosu s Jelenom Golubović.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi

Нема коментара: