Oglasi

недеља, 12. април 2015.

Zmaj od Šipova: Zbog marketinga se skidam

Ovde, u rijalitiju, ja glumim Zmaja. I morao sam da se skinem, zbog marketinga, da bi videle žene šta imam i čime raspolažem! Neću više, obećao je Ilija.




Zmaj od Šipova, koji je svojim ulaskom sablaznio i učesnike i gledaoce Parova skidajući se go i pokazujući svoj ponos, priznao je da se tako ponaša zbog marketinga.

"Ovde, u rijalitiju, ja glumim Zmaja. I morao sam da se skinem, zbog marketinga, da bi videle žene šta imam i čime raspolažem! Neću više. Nije u redu. Ja sam mnogo više od onog što su videli na klipovima na Jutjubu", rekao je Ilija.

U vili, gde borave učesnici, najgledanijeg šou programa trenutno, Zmaj je pokazao i  da pazi žene. "Ružice, odvezala ti se pertla. Evo, ja ću ti je vezati, ne treba da se saginješ. Da vidiš da sam ja džentlmen".

Onda je pozvao i Lepu Lukić da vidi da je on pažljiv prema ženama i još jednom se izvinio što je nepromišljeno rekao da će se kraljici narodne muzike uvući u krevet.

"Nemamo ti i ja nikakav problem. Nećemo se svađati. Mi smo bili dobri i nećemo to da kvarimo. Javno si se izvinio i  ja sam to prihvatila", rekla je Lepa.

"Shvati ti mene, Lepa. Ja moram tako nekad i da glumim. Na šta to liči da ne mogu ni sa jednom ženom
da legnem. Pa, šta će ljudi pomisliti. Ode mi muškost", objašnjavao je Zmaj.

Ipak, zbog toga što se previše udvarao Lepi Lukić, zbog čega se ona rasplakala, produkcija televizije Hepi
kaznila je Zmaja i morao je da spava na podu.

"Eto, ja sam sad pas tornjak! Čuvam tor!
Ružica Veljković, sa kojom se najviše druži Zmaj, rekla mu je da je pas lutalica!

Sve najnovije vesti na sajtu Parovi 2015

Нема коментара: