Oglasi

петак, 10. април 2015.

Tijana Ajfon se posvađala sa Atinom i Zmajem

Kao što smo večeras najavili u "Parove" je ušla Tijana Ajfon i odmah je uzburkala strasti u ovom šouu.


Tijana Ajfon


Umesto dobrodošlice dočekala ju je svađa i prozivanje sa Atinom Ferari koja ju je naglas nazivala pogrdnim imenima i govorila joj da je sa Jelenom došla sa štajge, a Tijana joj je odgovarala u isto vreme, pa voditelji nisu mogli doći do reči.

 - Zmaju, ova je prava za tebe, hajde osvoji je - rekla je Atina za Ajfonku, a Zmaj od Šipova to nije hteo.

- Više volim "desanku šakatić" od nje - odgovorio je Zmaj.

Maca Diskrecija je u jednom trenutku rekla da Tijani prepušta Gastoza, jer on nije dečko za nju. Nova ukućanka je odmah rekla da će spavati sa Gastozom, na šta je Atina uzvratila da od toga nema ništa.

U razgovoru sa urednikom Milomirem Marićem Ajfonka je rekla da uopšte nije sramota biti starleta.

 - Nas povezuje samo časopis "CKM", Oro je bila na naslovnoj, ali ja sam bila na sredini - otkrila je Tijana, koja se fotografisala kada je imala 19 godina.

U jednom trenutku Ajfonka se izdrala na Zmaja rekavši mu:

- Prostaku, ako sam te odbila na početku, ne moraš da me vređaš, prestani, imam roditelje! Možeš deda da mi budeš!

- Ti si samo čaršijska ku*va! - odgovorio joj je Zmaj.

Sve najnovije vesti na sajtu Parovi Hepi

Нема коментара: