Oglasi

понедељак, 13. април 2015.

Jelena Golubović i Hasan - Tuča u Parovima

Pevač se iznervirao jer ga je glumica vređala, pa ju je prvo počupao, a onda pesnicom udario u glavu. Obezbeđenje ga je odmah izbacilo napolje, a Tv Hepi je pozvao policiju.



Hasan Dudić je na Veliku subotu, samo dan pre Uskrsa, pretukao Jelenu Golubović u rijalitiju "Parovi". On više nije mogao da podnese njene provokacije, pa se fizički obračunao s njom. Prvo ju je počupao, a onda ju je i pesnicom udario u glavu. Emitovanje ove scene je prekinuto, a kamere su preusmerene na drugu prostoriju.  Obezbeđenje vile brzo je reagovalo i izbacilo Dudića, a TV Hepi je pozvao policiju, koja je ispitala muzičara.

Hasan, dan po izbacivanju, tvrdi da je nedužan i pokušava narod da ubedi da nije tukao Jelenu. Pričom da mu je glumica izazvala ozbiljne zdravstvene probleme od sebe pokušava da napravi žrtvu.

Tvrdi da je nedužan

I pored toga što je produkcija TV Hepi pozvala policiju koja je ispitala pevača jer je nad ženom primenio fizičku silu, zbog čega je odmah izbačen iz vile, a biće mu i oduzet ceo honorar, Dudić tvrdi da je glumicu samo odgurno. On ne krije da je Golubovićeva zaslužila batine jer ga je, kako kaže, provocirala i vređala. Hasan kaže da je izgubio živce kad je Golubovićeva počela da ga vređa na nacionalnoj osnovi i terala da se prekrsti, a znala je da je musliman.

"Osećam se nedužnim jer sam joj sve tolerisao. Jelena Golubović mi je narušila zdravlje, uništila mi je garderobu od 1.000 evra, vređala me na nacionalnoj osnovi. Ceo taj dan me je provocirala. Zbog svega toga je zaslužila da je odvalim od života, ali je nisam tukao, samo sam je povukao. Ja žene ne diram. Da sam je udario, ispala bi joj oba oka, bilo bi traga. Bio sam bokserčina", kaže Hasan i tvrdi da su se Ružica i Matora tukle s njom:

Narušeno zdravlje

"Tukle su se ona i Ružica, ruke su im bile pune kose i krvi, pa Jovana i ona, a na mene su se kola slomila. Ja sam zlostavljan i nagrabusio sam. Razgovaraću s Hepijem, mi čak nemamo ni ugovor. Održaću konferenciju za štampu i pokazaću lekarske papire koji dokazuju da mi je narušeno zdravlje, a za to je Jelena kriva", kaže Dudić.

Pozvali smo Jeleninu majku Svetlanu, koja je bila u šoku zbog napada na njeno dete.

"Nema potrebe da se brinem za nju, ona je hrabra i ume sa svima da izađe na kraj. Nije mi lako jer mi je dete izudarano, ali najteže mi je što moram da se potrudim da njena baka ne sazna za to. Iskreno, ko je Hasan Dudić? Ja nisam znala za tog čoveka dok nije ušao u "Parove". Slagao je kad je rekao da je pre nekoliko dana bio kod mene i doneo mi cveće. U životu ga nisam videla. Neću da ga strpam u zatvor, dovoljna mu je kazna što je udario ženu. On je jedan lažov! To je rijaliti, normalno je da Jelena provocira ostale, ali je iskrena u tim provokacijama - rekla je Jelenina majka.

Sve najnovije vesti na sajtu Parovi Hepi

Нема коментара: