Oglasi

среда, 22. април 2015.

Žigolo Đankarlo: Veoma sam diskretan

Učesnik „Parova“ ispričao kako je debelo naplaćivao svoje usluge i da je zaradio za kuću u Vrnjačkoj Banji i stan na moru.

  Slaviša Lazić Đankarlo, žene, seks, Vrnjačka Banja, rijaliti Parovi, foto prints


Najpoznatiji i najplaćeniji žigolo na prostorima bivše Jugoslavije Slaviša Lazić Đankarlo, koji je preksinoć napustio rijaliti „Parovi“, svojevremeno je pričao da je imao seksualne odnose sa više od 2.000 žena.

Miljenik ženske populacije ovim poslom počeo je da se bavi početkom osamdesetih godina, kad se razočarao kao fudbaler Sloge iz Lipljana. Na njegovo mesto u timu su došla dva igrača, zbog kojih je on izbačen iz kluba.

Žigolo sa dušom

Utehu je pronalazio u devojkama, a na nagovor jednog prijatelja debelo je naplaćivao seksualne usluge. Preselio se u Vrnjačku Banju i tamo razvio biznis.
- Nisam kao neke moje kolege iz Beograda, koje ovaj posao rade onako profi, bez duše. Mene žene pozovu i kad im je teško, kad žele s nekim da pričaju. Kad su u Banji, znaju da uvek mogu da računaju na mene. Ujutru poranim, donesem lekovite vode, zatim sledi masaža, razgovor uz jutarnju kaficu a, naravno, i seks je deo te priče - izjavio je poznati banjski žigolo pre nekoliko godina za Glas javnosti.

Diskretan

Crnogorac nije krio da su njegove stručne usluge koristile pevačice, glumice, supruge moćnika, ali njihova imena nikad nije otkrio. U karijeri je dosta zaradio, napravio je u Banji kuću na tri sprata i kupio stan na Crnogorskom primorju.

Đankarlo je otkrio da je njegova najstarija mušterija imala osamdeset godina.
- Starije su vrlo nestašne, slobodne i vode ljubav sa mnom kao da će sutra rat. Svašta mi se dešavalo, neke su me iznajmljivanje samo da bi muževe pravile ljubomornim. Neke se zaljube, hoće da se razvedu, ali im na kraju uvek objasnim da je sve to za mene, ipak, samo biznis - pričao je svojevremeno Đankarlo, koji je sve dame čekao i merkao u bifeu preko puta autobuske stanice.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi Hepi

Нема коментара: