Oglasi

субота, 18. април 2015.

Žena Bore Drljače htela da bije Atinu Ferari

Došlo mi je da je zgrabim za kosu i da je kao palačinku razvučem po podu - rekla je pevačeva nevenčana supruga Rada Sladić.

 Bora Drljača


Rada Sladić, nevenčana supruga Bore Drljače,  nema lepo mišljenje o Atini Ferari. Sve se desilo pre dve godine kada je estradna plesačica sela pevaču u krilo.

o se nikako nije dopalo Drljačinoj ženi, koja je htela da tuče Atinu, piše “Kurir”.

– Ta Ferari je seljančura koja je pre dve godine na festivalu “Miholjsko leto” u Šapcu mrtva pijana spopala mog Boru. Sela mu je u krilo i preda mnom. Grlila ga je jer je na taj način pokušala da dobije poene na estradi – rekla je Rada i potom opisala kako je htela da prebije Atinu:

– Kada je Atina legla na njega, odmah sam skočila. On ju je odgurnuo, ali sam primetila da je počeo da glumi kontrolu. Pao mi je mrak na oči. Došlo mi je da je zgrabim za kosu i da je kao palačinku razvučem po podu, da je išamaram i isprebijam. Ipak, moje dostojanstvo mi to nije dozvolilo. Bori sam rekla da ne treba da ruši reputaciju sa ženama lakog morala. Ona je bila toliko pijana da su morali da je drže i vode pod ruku. Ne mogu da je podnesem jer pokušava da obrće mog Boru, koji je dobar čovek – zaključila je Sladićeva.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi

Нема коментара: