Oglasi

субота, 18. април 2015.

Rade Čokan: Cuca me proganja

Rade tvrdi da ga je bivša ljubavnica Ivona Negovanović proganjala u Beču i da smešta Šabanu Šauliću paparace samo da bi on bio ljubomoran.

  rade čokan i cuca foto printskrin


Muzičar Rade Čokan, koji je ostavio Ivonu Negovanović Cucu posle 10 meseci veze, pobesneo je kada je video njenu poruku na Fejsbuku u kojoj kaže da će ga uvek voleti i da se ne miri sa tim što se vratio ženi Zlati.

Muzičar iz Beča tvrdi da se pevačica oglasila na društvenoj mreži samo da bi mu uništila brak, ali da on to neće dozvoliti. Ističe i da je Cuca, koja je godinama bila ljubavnica Šabana Šaulića, namerno u javnosti nameštala kralja narodne muzike samo da bi njega napravila ljubomornim.

Pijana Cuca

- Cuca je revoltirana i to što je napisala na Fejsbuku uradila je u pijanom stanju. Nedavno je bila u Beču, proganjala me je. Istog trenutka sam je smestio u avion i poslao za Beograd. Tada je zvala novinare da je snime kako ide kod Šabana u Krčedin. Smestila je čoveku samo da bi mene napravila ljubomornim. Mislila je da će me time isprovocirati. Ne zanima me kakvu funkciju ona ima u Šabanovom životu, meni to ne smeta. Briga me i neću ostaviti svoju ženu, koja je u sve bila upućena od početka - priča Čokan, koji je sa Cucom prekinuo svaki kontakt.

On naglašava da je više puta odbijao Ivonu, ali da je ona konstantno vršila pritisak na njega.

Padaju maske

- Cuca više ne bira način da me rastavi od žene i polako skida masku. Žalosno je što u Srbiji ima mesta za njene nebulozne priče, ali ja ću otkriti šokantne informacije kada za to bude pravo vreme. Nije joj dosta to što je htela da me zaprosi za svoj rođendan, a ja sam je pred svima odbio. Još tada joj je trebalo biti jasno da neću da se zadržavam u vezi sa njom. Iako je sve organizovala kao za svadbu, od haljine do torte, znala je da ne želim ništa ozbiljno. Rekao sam joj da joj slučajno ne padne na pamet da me prosi jer sam oženjen. Volim svoju ženu, sa njom imam decu - rekao je muzičar.


Sve najnovije vesti na sajtu Parovi Hepi

Нема коментара: