Oglasi

понедељак, 20. април 2015.

Ružica Veljković: Imala sam sve sa Arapinom

Ružica je ispričala zbog čega je često putovala u Ujedinjene Arapske Emirate.

 Parovi, Ružica Veljković


Tokom svađe sa Gastozom u “Parovima”, Ružica Veljković je otkrila da je bila u vezi sa izvesnim Muhamedom iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, kao i da je bila zaljubljena u njega.

– Ono što sam ja doživela u Dubaiju ti nikada nečeš. To je bila prava ljubav. Tvoj problem je što imaš seks sa seljančicama, droljama i silikonkama. Ja sam bila sa Arapinom kome ne možeš da priđeš. Nisi mu ni đubre ispod nooktiju. To što sam ja imala u Dubaiju ti nikada nečeš okusiti. O toj destinaciji možeš samo da maštaš. Ja ni za čim ne žalim. Krivo ti je što sam bila u Dubaiju, gde ti nikada otiči nečeš. Živiš u štali i ne znaš šta je Dubai – ispričala je Ružica a Gastoz joj je uzvrati rečima da je nju baš briga što je Arapina odvojila od njegove dece koja plaču.

– Neka mu deca plaču. Ja sam njega volela. Volela sam ga i sve sam imala pored njega. I on je mene voleo – zaključila je Veljkovićeva.



Sve najnovije vesti na sajtu Parovi

Нема коментара: