Oglasi

недеља, 5. април 2015.

Maca muvala Ružicinog oca

Vidim da je njen otac šmeker, pa bih želela da mu kažem da dođe ovde, pozvala je Maca Ružičinog oca.




Ružica Veljković još jednom u rijalitiju Parovi, na Hepi televiziji pokazala svoju kulturu, Maca Diskrecija se udvarala njenom ocu.

U razgovoru sa Jovanom Tomić, Ružica Veljković je priznala da je jednom u bisokopu, u kojem je bila sa momkom, uživala u maženju, tu pred očima svih ostalih gledalaca.

"To je te još više palilo", pričala joj je Jovana Tomić. "Bilo je odlično. Samo je falio vibrator. Da je imao vibrator, bio bi pun pogodak. Ovako je improvizovao..."

Kasnije, dok je u studiju bio njen otac Slobodan, svi su mogli da čuju da je rekao: "Ružica je moja princeza. Ništa ružno nije pokazala u rijalitiju. Nije nas obrukala".

Ovo je posebno prijalo modelsici, koja je izjavila: "Ja sam njima rekla gde idem i šta sve mogu da očekuju od mene. Ponašam se isto kao napolju, drago mi je da me podržavaju i da ih nisam nečim dovela u neprijatnu situaciju."

Maca Diskrecija, kad je čula da otac podržava Ružicu, rekla je glasno: "Vidim da je njen otac šmeker, pa bih želela da mu kažem, da dođe ovde, bez žene, a kod mene je diskrecija zagarantovana."

Ružica je počela da besni i da je napada, preteći joj da ostavi njenog oca na miru.

Sve najnovije vesti na sajtu Parovi 2015

Нема коментара: